Helsingin Konservatorion verkkokirjasto

Sano se someksi. 1, Ammattilaisen käsikirja sosiaaliseen mediaan
Muistilista on tyhjä
Vis
Tekijä
  • Kortesuo, Katleena, kirjoittaja.
Julkaisun nimeke
  • Sano se someksi. 1, Ammattilaisen käsikirja sosiaaliseen mediaan
Muut nimekkeet
Julkaisutiedot
Painos
  • 1. p.
Ulkoasutiedot
Huomautus
Sisältö
  • Esipuhe -- Miksi ammattilaisen pitää olla somessa? -- Some : uusi kirjoitustapa -- Markkinointia ja hakukoneoptimointia -- Missä kanavassa ja roolissa viestin? -- Ammattilaisen tärkeimmät somesovellukset -- Bloggaaminen on parasta! -- Lyhyt sanasto aloittelijalle -- Lähteitä ja lukuvinkkejä.
Käsittelee aiheita
Aineiston lajityyppi
ISBN
  • 978-952-246-257-2
*00002040cam a2200481 i 4500
*00143463
*00520190321141652.0
*008140102s2014\\\\fi\||||  |||| 00|\0|fin c
*020  $a978-952-246-257-2$qnidottu
*0243 $a9789522462572
*035  $aFCC006560247
*035  $a(conv)498200
*040  $aFI-NL
*0410 $afin
*084  $a60$2ykl
*084  $a69.3$2ykl
*084  $aC50$2z
*1001 $aKortesuo, Katleena,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000145387
*24510$aSano se someksi.$n1,$pAmmattilaisen käsikirja sosiaaliseen mediaan /$cKatleena Kortesuo.
*2461 $aAmmattilaisen käsikirja sosiaaliseen mediaan
*250  $a1. p.
*264 1$a[Helsinki] :$bKauppakamari,$c2014.
*300  $a119 sivua :$bkuvitettu ;$c21 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*500  $aAikaisempi laitos ilmestynyt yhtenä julkaisuna nimellä Sano se someksi.
*5050 $aEsipuhe -- Miksi ammattilaisen pitää olla somessa? -- Some : uusi kirjoitustapa -- Markkinointia ja hakukoneoptimointia -- Missä kanavassa ja roolissa viestin? -- Ammattilaisen tärkeimmät somesovellukset -- Bloggaaminen on parasta! -- Lyhyt sanasto aloittelijalle -- Lähteitä ja lukuvinkkejä.
*650 7$asosiaalinen media$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20774
*650 7$ablogit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2719
*650 7$aviestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p36
*650 7$amarkkinointiviestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6988
*655 7$akäsikirjat$2slm/fin$0http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1148
*655 7$aoppaat (teokset)$2slm/fin$0http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s202
*979  $a498200
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Mitä hyötyä yritykselle tai yrittäjälle on sosiaalisesta mediasta? Miten noustaan massasta Facebookissa? Kannattaako olla Twitterissä? Mikä se Instagram oikein on? Kuinka blogi rakennetaan? Voiko sosiaalinen media olla tiedotus- ja keskustelukanavan lisäksi markkinointi- tai asiakaspalvelukanava? Viestintä on kehittynyt yksilökeskeisestä yhteisölliseksi. Se on tullut yksisuuntaisesta vuorovaikutteiseksi. Tämä kirja on suunniteltu erityisesti sosiaalisen median neitsyille ja vasta-alkajille, mutta se tarjoaa myös konkareille tuoreita näkökulmia ja vinkkejä. Kirja auttaa hahmottamaan uuden tavan kirjoittaa. Opas on ensisijaisesti rakennettu työelämän tarpeisiin, mutta yksityiskirjoittajakin saa siitä vinkkejä omaan viestintäänsä. Sosiaalinen media muuttuu vauhdilla. Kirja on perusteellisesti uudistettu painos neljä vuotta aiemmin julkaistusta samannimisestä teoksesta.

Niteen tunnusTilaEräpäiväKirjastoHylly
1303112322Saatavana Helsingin Konservatorion kirjastoKirjat C50 Kor