Helsingin Konservatorion verkkokirjasto

Sano se someksi. 2, Organisaation käsikirja sosiaaliseen mediaan
Muistilista on tyhjä
Vis
Tekijä
  • Kortesuo, Katleena, kirjoittaja.
Julkaisun nimeke
  • Sano se someksi. 2, Organisaation käsikirja sosiaaliseen mediaan
Muut nimekkeet
Julkaisutiedot
Painos
  • 1. p.
Ulkoasutiedot
Huomautus
Sisältö
  • Esipuhe -- Some: uusi kirjoitustapa -- Somesovellukset ja kohderyhmät somessa -- Asiakaspalvelu ja palautteenkeruu somessa -- Kriisiviestintä somessa -- Miten somessa markkinoidaan? -- Some yrityksen sisällä ja yhteistyökumppaneiden kanssa -- Lopuksi -- Lyhyt sanasto aloittelijalle -- Lähteitä ja lukuvinkkejä.
Käsittelee aiheita
Aineiston lajityyppi
ISBN
  • 978-952-246-303-6
*00003557cam a2200913 i 4500
*00143464
*00520180917175503.0
*008140416s2014\\\\fi\a\\\  |||| 000\0|fin c
*020  $a978-952-246-303-6$qnidottu
*0243 $a9789522463036
*035  $aFCC006716766
*035  $a498201
*035  $a(conv)498201
*040  $aFI-NL
*0410 $afin
*084  $a60$2ykl
*084  $a69.3$2ykl
*084  $aC50$2z
*1001 $aKortesuo, Katleena,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000145387
*24510$aSano se someksi.$n2,$pOrganisaation käsikirja sosiaaliseen mediaan /$cKatleena Kortesuo.
*2461 $aOrganisaation käsikirja sosiaaliseen mediaan
*250  $a1. p.
*264 1$a[Helsinki] :$bKauppakamari,$c2014.
*300  $a129 sivua :$bkuvitettu ;$c21 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*500  $aLisäpainokset: 2. p. 2014.
*5050 $aEsipuhe -- Some: uusi kirjoitustapa -- Somesovellukset ja kohderyhmät somessa -- Asiakaspalvelu ja palautteenkeruu somessa -- Kriisiviestintä somessa -- Miten somessa markkinoidaan? -- Some yrityksen sisällä ja yhteistyökumppaneiden kanssa -- Lopuksi -- Lyhyt sanasto aloittelijalle -- Lähteitä ja lukuvinkkejä.
*650 7$asosiaalinen media$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20774
*650 7$aviestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p36
*650 7$amarkkinointiviestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6988
*650 7$ayritysviestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p26122
*655 7$aoppaat (teokset)$2slm/fin$0http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s202
*655 7$akäsikirjat$2slm/fin$0http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1148
*979  $a498201
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Yksityisen ihmisen on helppo olla mukava somepyöriäinen, mutta miten se onnistuu organisaatiolta? Miten yritys saa mitattavaa hyötyä somesta? Voiko verkosta löytää sitoutuneempia asiakkaita? Sano se someksi 2 - organisaation käsikirja sosiaaliseen mediaan kertoo, miten yrityksen tai yhteisön kannattaa elää ja esiintyä somessa. Kirja on kirjoitettu työelämän tarpeisiin, näkökulmana on kirjallinen ja kuvallinen yritysviestintä sosiaalisessa mediassa: Kuinka yritys toimii Facebookissa? Miten yritysblogia kirjoitetaan? Miten keskustelupalstoilla kannattaa vastata palautteeseen? Oppaan näkökulma on käytännönläheinen. Kirjassa on runsaasti vinkkilistoja, keissejä, kiteytyksiä ja esimerkkejä. Tämä on sallittua dopingia, joka saa somelihaksesi kasvamaan. Tutustu myös sisarteokseen Sano se someksi 1 - Ammattilaisen käsikirja sosiaaliseen mediaan, joka keskittyy asiantuntijan ja yksityisyrittäjän toimintaan somessa. Takaisin

Niteen tunnusTilaEräpäiväKirjastoHylly
1303112321Saatavana Helsingin Konservatorion kirjastoKirjat C50 Kor