Helsingin Konservatorion verkkokirjasto

Pillillä vai pasuunalla? : viestinnän käsikirja yrittäjille
Muistilista on tyhjä
Vis
Tekijä
  • Kortesuo, Katleena, kirjoittaja.
Julkaisun nimeke
  • Pillillä vai pasuunalla? : viestinnän käsikirja yrittäjille
Muut nimekkeet
Julkaisutiedot
Painos
  • 2. painos.
Ulkoasutiedot
Sisältö
  • Alkusanat -- Pikakurssi viestinnän perusteisiin -- Jos ei ole asiakasviestintää, ei ole yritystä -- Miten esiinnyt, miltä näytät ja miten sisustat -- Kun kriisi iskee -- Media ja markkinointi - nyt mukana myös some! -- Asiatyyli, asiakirjapohjat -- Neukkarissa nähdään: sisäinen viestintä ja kokoukset -- Kieliopin ja persoonallisen tekstin lyhyt oppimäärä -- Lähteet ja taustakirjallisuus.
Käsittelee aiheita
Aineiston lajityyppi
Muut tekijät ja/tai teokset
ISBN
  • 978-952-6654-18-8
*00002188cam a2200517 i 4500
*00143471
*00520171010140952.0
*008160923s2016\\\\fi\||||  \\\\ 00|\0|fin c
*020  $a978-952-6654-18-8$qnidottu
*035  $aFCC009802516
*035  $a(conv)498272
*040  $aFI-KARELI$bfin$erda
*0410 $afin
*084  $a60$2ykl
*084  $a69.3$2ykl
*084  $aC50$2z
*1001 $aKortesuo, Katleena,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000145387
*24510$aPillillä vai pasuunalla? :$bviestinnän käsikirja yrittäjille /$cKatleena Kortesuo, Liisa-Maria Patjas ja Leea Seppänen.
*2461 $aViestinnän käsikirja yrittäjille
*250  $a2. painos.
*264 1$a[Helsinki] :$bSuomen Yrittäjien Sypoint Oy,$c[2016]
*300  $a204 sivua :$bkuvitettu ;$c21 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*5050 $aAlkusanat -- Pikakurssi viestinnän perusteisiin -- Jos ei ole asiakasviestintää, ei ole yritystä -- Miten esiinnyt, miltä näytät ja miten sisustat -- Kun kriisi iskee -- Media ja markkinointi - nyt mukana myös some! -- Asiatyyli, asiakirjapohjat -- Neukkarissa nähdään: sisäinen viestintä ja kokoukset -- Kieliopin ja persoonallisen tekstin lyhyt oppimäärä -- Lähteet ja taustakirjallisuus.
*650 7$aviestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p36
*650 7$ayritysviestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p26122
*650 7$amarkkinointiviestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6988
*655 7$akäsikirjat$2slm/fin$0http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1148
*655 7$aoppaat (teokset)$2slm/fin$0http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s202
*7001 $aPatjas, Liisa-Maria,$d1973-$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000157762
*7001 $aSeppänen, Leea,$d1988-$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000160735
*979  $a498272
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Pillillä vai pasuunalla? 2. muuttumaton lisäpainos Miten saat jutun yrityksestäsi lehteen? Mitä asiakkaasi haluavat sinulta Facebookissa? Miten pitää toimia radiohaastattelussa? Kuinka laaditaan tehokas esite? Millainen on toimiva nettisivu? Milloin valitset viestinnän työkaluksesi pillin, milloin pasuunan? Pillillä vai pasuunalla antaa ratkaisut mediasuhteisiin, sosiaalisen median viestintään, verkossa toimimiseen, markkinointiviestintään ja asiakasviestintään. Kirjasta löytyy jopa pieni kielioppiosuus niille, joita eivät äidinkielen tunnit kiinnostaneet. Kirja sopii kaikille yrittäjille ja yrityksissä työskentelevillä. Se sopii mainiosti myös aloittaville yrittäjille sekä opiskelijoille, joilla on tähtäimessä oma yritys.

Niteen tunnusTilaEräpäiväKirjastoHylly
1303112306Saatavana Helsingin Konservatorion kirjastoKirjat C50 Kor